حساب کاربری

1- آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

پاسخ:  شما می‏ توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه “ویرایش پروفایل” می توانید اطلاعات خود را ویرایش کنید.

برای تغییر ایمیل و شماره تلفن همراه خود نیز، باید با همان ایمیلی که ثبت نام کرده‏ اید به nicbook.org@gmail.com  ایمیل بزنید و خودتان نمی توانید این دو مورد را به دلیل مسایل امنیتی تغییر بدهید.

2- چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، پاسخ آن برای من ایمیل نشده است؟

پاسخ:  لطفاً ایمیل های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل های ارسال شده به حساب‏های کاربری gmail گاهی spam می شوند.

3- آیا می ‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

پاسخ:  برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “سابقه خرید من” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

ثبت و پیگیری سفارش

1- دوست دارم از تمدن نوین خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من می رسد؟

پاسخ:  علاوه بر سابقه ، تجربه و محتوای غنی وب سایت تمدن نوین، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏ بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏ شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏ توانید در صفحه اصلی وب سایت تمدن نوین با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.

همچنین تمدن نوین با بیش از 6 سال سابقه فعالیت و تحویل موفق سفارشات به بیش از هزاران مشتری و ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان، سابقه درخشانی از فعالیت خود ایجاد نموده و همواره به عنوان برند پیشرو در زمینه تجارت الکترونیک نزد مشتریان، نهادهای نظارتی و زنجیره های عرضه کالا شناخته شده است. بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات تمدن نوین استفاده کنید.

2- آیا برای خرید از تمدن نوین، حتما باید در سایت عضو باشم؟

پاسخ:  بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می‏ توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل نمایید.

با عضویت در تمدن نوین می توانید:

– سریع تر و ساده تر خرید کنید

– به سادگی سوابق خرید و فعالیت های خود را مدیریت کنید

– لیست علاقمندی های خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید

– نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید

برای اطلاعات بیشتر می‏ توانید به صفحه راهنمای خرید مراجعه کنید.

3- آیا در تمام ساعات شبانه روز می توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

پاسخ:  شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می ‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. رسیدگی و پردازش سفارش‏ هایی که در ساعت‏ های غیرکاری (از ساعت 17 تا 8 صبح) ثبت می ‏شوند، در اولین ساعت ‏های کاری روز بعد و با اولویت بالاتر نسبت به سفارشات روز بعد انجام خواهد شد.

4- آیا می توانم برای شخص دیگری از تمدن نوین خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟

پاسخ:  بله، ثبت سفارش در تمدن نوین 4 مرحله دارد: 1) سبد خرید،  2) ورود یا ثبت نام،  3) آدرس و شرایط تحویل و  4) پرداخت و ثبت سبد.

در مرحله آدرس و شرایط ، در بخش “آدرس تحویل گیرنده سفارش” شما می‏ توانید با انتخاب گزینه “ثبت آدرس جدید” آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کنید، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

5- آیا می توانم با حساب کاربری خودم، خرید کنم و فاکتور به نام شخص حقوقی یا شرکت صادر شود؟

پاسخ:  بله، در مرحله آدرس و شرایط ، در بخش “آدرس تحویل گیرنده سفارش” شما می‏ توانید با انتخاب گزینه “ثبت آدرس جدید” آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید.

6- از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏ ام، چگونه می ‏توانم مطلع شوم؟

پاسخ:  تمدن نوین با ارسال ایمیل و پیامک‏، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام می‏ کند. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، می‏ توانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه “سابقه خرید من” از وضعیت آن مطلع شوید.

7- آیا می ‏توانم همه کالاها را سفارش بدهم؟

پاسخ:  بله، در حال حاضر همه کالاها امکان سفارش گذاری دارند ولی این ثبت سفارش به معنای موجود بودن آن محصول نیست زیرا تعداد عناوین کتاب ها بسیار زیاد است و ممکن است تعدادی از آنها از چاپ خارج شده باشند. ولی سفارشاتی که موجود نباشند نزد ما نگهداری می شوند و به محض موجود شدن با ایمیل و پیامک به شما اطلاع داده می شود تا برای خرید دوباره اقدام کنید.

8- می ‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟

پاسخ:  تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید.

پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما می توانید تا قبل از تایید نهایی سفارشتان توسط ما اقدام به انصراف از سفارش خود از طریق پروفایل خود نمایید ولی بعد از تایید سفارشتان توسط ما این کار امکان پذیر نمی باشد.

9- بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با تمدن نوین تماس بگیرم؟

پاسخ:  خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع‏ رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش تمدن نوین با شما تماس خواهند گرفت.

10- می‏ توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

پاسخ:  خیر، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم ‏باید سفارش خود را اینترنتی  یا پیامکی ثبت کنند.

11- در صورتی که خرید من هدیه به شخص دیگری باشد، آیا فاکتور فروش به همراه بسته برای گیرنده هدیه فرستاده خواهد شد؟

پاسخ:  در صورتی که تمایل دارید تا فاکتور برای آن فرد ارسال نشود، در مرحله نوع ارسال و پرداخت، گزینه های ” هدیه برای شخص دیگری است” و ” فاکتور ارسال نشود” را انتخاب کنید. البته توجه داشته باشید که این مورد فقط شامل مرسوله هاییست که مبلغ آنها به صورت آنلاین یا بانکی پرداخت شده باشند و شامل نوع تحویل وجه به مامور پست نمی شود.

12- آیا امکان کادو پیچ کردن سفارش من به منظور هدیه دادن وجود دارد؟

پاسخ:  در مرحله نوع ارسال و پرداخت، اگر گزینه ” لطفا کادو شود” را انتخاب کنید، بسته شما در تمدن نوین کادو و سپس ارسال خواهد شد. همچنین در این بخش شما می‏ توانید طرح کاغذ کادوی مورد نظرتان را از بین طرح‏ های عرضه شده در سایت متناسب با سلیقه و مناسبت هدیه انتخاب کنید.

همچنین لازم به ذکر است که سرویس کادوپیچ در حال حاضر به صورت رایگان و به درخواست شما در سفارش ارائه می شود.

کالاهای عرضه شده در تمدن نوین

1- برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم‏ گیری به من کمک کند؟

پاسخ:  کارشناسان بخش تولید محتوای تمدن نوین تمام تلاش خود را می‏ کنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا در سایت موجود، کافی و روشن باشد. در صورت سوال بیشتر می توانید سوال خود را از قسمت مشاوره کتاب از ما بپرسید و ما در اسرع وقت از طریق ایمیل به شما پاسخ می دهیم.

2- کالاهایی که موجود نیستند، چه زمانی برای فروش عرضه خواهند شد؟

پاسخ:  گاهی به دلایل مختلف مانند تمام شدن چاپ کتاب، برخی از کالاها موجود نیستند و اعلام زمان دقیق عرضه دوباره آنها ممکن نیست، با این حال تمدن نوین تلاش می‏ کند تا این کالاها مجدداً در کمترین زمان در وب سایت ارائه شوند. شما می توانید محصول مورد نظر خود را سفارش دهید و این سفارش نزد ما نگهداری می شود و به محض موجود شدن به شما اطلاع رسانی می شود تا برای خرید دوباره اقدام کنید.

3- آیا ممکن است کالایی را که سفارش می‏ دهم موجود نباشد؟

پاسخ:  بله. شما می توانید محصول مورد نظر خود را سفارش دهید و این سفارش نزد ما نگهداری می شود و به محض موجود شدن به شما اطلاع رسانی می شود تا برای خرید دوباره اقدام کنید.

4- آیا تعداد خرید از یک کالا در تمدن نوین محدودیتی دارد؟

پاسخ:  به طور کلی محدودیتی برای سفارش تعدادی یک کالا در تمدن نوین وجود ندارد، با وجود این با توجه به اینکه موجودی قابل فروش برای هر کالا در هر زمان متفاوت است، برخی اوقات محدودیت‏ هایی در تعداد قابل سفارش از یک کالا اعمال می‏ شود. البته برای سفارشات عمده بهتر است ابتدا با واحد توزیع عمده سایت تمدن نوین به شماره تلفنن 02537746992 تماس بگیرید.

پرداخت

1- مبلغ سفارشم را چگونه می‏ توانم پرداخت کنم؟

پاسخ:  شما به صورت نقدی، بانکی یا اینترنتی می‏ توانید پرداخت خود را انجام دهید و هنگام ثبت سفارش در مرحله پرداخت و ثبت سبد روش پرداخت خود را انتخاب کنید.

همگی کاربران تمدن نوین می توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏ های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت پاتوق کتاب، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند.

همچنین امکان واریز بانکی یا واریز کارت به کارت به شماره حساب‏ های اعلام شده در سایت پاتوق کتاب برای همه کاربران وجود دارد.

در صورتی که آدرس تحویل سفارش، شهر قم باشد مشتریان می ‏توانند از تحویل سقارش با پیک موتوری استفاده کنند.

برای اطلاعات بیشتر می‏توانید به صفحه راهنمای خرید مراجعه کنید.

2- با استفاده از کارت کدام بانک ها می توان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟

پاسخ:  شما می توانید با استفاده از همه کارت‏ های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت تمدن نوین، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید.

هم اکنون بانک های آینده، اقتصاد نوین، پارسیان، پاسارگاد، پست بانک، تجارت، توسعه صادرات، رفاه، سامان، سپه، سرمایه، سینا، صادرات، صنعت و معدن، کارآفرین، کشاورزی، مسکن، ملت، ملی، دی، انصار، قرض الحسنه مهر ایران، رسالت، ایران زمین، گردشگری، حکمت ایرانیان، توسعه تعاون، قوامین، بانک شهر و موسسه اعتباری توسعه در شبکه شتاب فعال هستند.

3- آیا پرداخت در محل، شرایط و محدودیت‏ هایی دارد؟

پاسخ:  بله، هنگامی که تعداد و مبلغ سفارش از میزان خاصی بالاتر باشد امکان پرداخت نقدی در محل وجود ندارد که این محدودیت در تماس تلفنی تمدن نوین به مشتری اعلام خواهد شد.

4- ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

پاسخ:  گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏ های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏ ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می ‏دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

5- آیا می ‏توانم وجه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟

پاسخ:  در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.

6- آیا می توانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟

پاسخ:  خیر، برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی تمدن نوین از پذیرش هر گونه چک بانکی معذور است.

7- آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت تمدن نوین امن است؟

پاسخ:  پرداخت اینترنتی به گونه‏ ای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از تمدن نوین که هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکته‏ های زیر را رعایت فرمایید:

– با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده می‏ شود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد.

– قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.

– برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.

ارسال سفارشات

1- سفارش خود را به چه روش هایی می توانم تحویل بگیرم؟

پاسخ:  در سرتاسر کشور سفارش ‏ها با پست پیشتاز و سفارشی ارسال می ‏شوند.

2- هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می شود؟

پاسخ:  هزینه‏ ارسال بسته به شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است و در فرم سبد خرید به آگاهی مشتریان می‏ رسد.

3- آیا می‏ توانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟

پاسخ:  زمان رسیدن ارسال‏ های خارج از تهران پس از تحویل به پست، بر اساس محدوده جغرافیایی از 3 تا 5 روز کاری برای پست پیشتاز و از 5 تا 10 روز کاری برای پست سفارشی متغیر است، بنابراین روز رسیدن سفارش با توجه به خدمات پستی مشخص است اما ساعت آن را نمی‏ توان به طور دقیق تعیین کرد.

درباره سفارش‏ های با آدرس تحویل قم، شما می‏ توانید بازه زمانی مناسب برای تحویل گرفتن سفارش خود را هنگام ثبت آن سفارش در مرحله آدرس و شرایط ارسال، اعلام کنید. تمدن نوین همه تلاش خود را می‏ کند تا سفارش حدود ساعت درخواستی به دست شما برسد. با وجود این به دلیل مسایل مختلف وعده تحویل دادن کالا راس ساعت خاص برای تمدن نوین مقدور نیست.

4- پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول می ‏کشد که به دستم برسد؟

پاسخ:  زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل و نحوه تحویل متفاوت است.

زمان رسیدن ارسال‏ های خارج از قم پس از تحویل به پست، بر اساس محدوده جغرافیایی از 3 تا 5 روز کاری برای پست پیشتاز و از 5 تا 10 روز کاری برای پست سفارشی متغیر است.

بیشتر سفارش‏ هایی که در روزهای کاری تا ساعت 12 ثبت شوند در همان روز امکان تحویل به پست را دارند. همچنین، سفارش‏ هایی که بعد از ساعت 12 ثبت می‏ گردند در اولین ساعت های کاری روز بعد تحویل پست می‏ شوند.

5- می‏ توانم کالایی را که سفارش داده ‏ام با مراجعه به تمدن نوین به صورت حضوری تحویل بگیرم؟

پاسخ:  خیر

6- سفارشات چه زمانی به پست تحویل داده می شود؟

پاسخ:  همه سفارش ‏ها پس از طی مراحل پردازش، به طور روزانه تحویل واحد پستی می‏ شوند.

7- آیا می‏ توانم سفارشی را که با پست پیشتاز یا سفارشی، ارسال شده رهگیری کنم؟

پاسخ:  بله، شما برای رهگیری سفارشات پرداخت نقدی که با پست پیشتاز  یا سفارشی ارسال شده می‏ توانید شماره 10 یا 20 رقمی مرسوله پیشتاز را در آدرس زیر وارد کنید:

http://itemtracking.post.ir/

البته برای رهگیری مرسولاتی که از نوع تحویل وجه به مامور پست هستند باید به سایت http://rahgo.com /  مراجعه کنید و کد پیگیری که برای شما پیامک هم شده است را در آنجا وارد کنید.

توجه کنید که کدی که در انتهای ثبت سفارش توسط تمدن نوین به شما داده می شود مخصوص پیگیری سفارش در سایت تمدن نوین است و برای پیگیری مرسوله خود در سایت واسطه پستی و همچنین خود شرکت پست باید از کدهای مخصوص آنها استفاده کنید.

خدمات پس از فروش

1- اگر کالای ارسال شده با آنچه سفارش داده ‏ام و یا آنچه در سایت دیده ام مغایرت داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟

پاسخ:  با واحد سایت تمدن نوین تماس بگیرید (از طریق تلفن یا ارسال پیام از طریق صفحه تماس با ما)

2- اگر کالای که خریداری کرده ‏ام، ایراد فنی یا آسیب دیدگی داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟

پاسخ:  با واحد سایت تمدن نوین تماس بگیرید (از طریق تلفن یا ارسال پیام از طریق صفحه تماس با ما)

قیمت

1- آیا قیمت محصولات در سایت تمدن نوین به روز هستند؟

پاسخ:  تقریبا بله، تمدن نوین به طور منظم و روزانه قیمت‏ محصولات عرضه شده در وب‏ سایت خود را کنترل و به روز رسانی می‏ کند.البته با توجه به تجدید چاپ های مختلف کتاب ها امکان تغییر چاپ و به تبع آن تغییر قیمت کتاب وجود دارد که به محض تهیه چاپ جدید، این تغییر اعمال می شود.

2- آیا برای خرید با تعداد بالا و یا خریدهای سازمانی قیمت ‏ها متفاوت خواهد بود؟

پاسخ:  این مورد در شرایط مختلف با توجه به نوع محصول و تعداد آن متفاوت می باشد و برای کسب اطلاعات بیشتر باید با واحد توزیع عمده تمدن نوین به شماره تلفن 02537831616 تماس بگیرید.

3- آیا قیمت ‏های تمدن نوین نسبت به بازار ارزان ‏تر است؟

پاسخ:  سیاست قیمت‏ گذاری در تمدن نوین مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمت ‏های ارائه شده برای کالاها در تمدن نوین قیمت ‏های خرده فروشی است که غالباً توسط ناشر، تولید‏کننده و یا نماینده رسمی توزیع آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و قیمت سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین می‏ شوند.

4- آیا در صورتی که سفارشی را ثبت کنم، ممکن است به دلایلی مانند تغییر چاپ، مبلغ ثبت شده تغییر کند؟

پاسخ:  در صورتی که قیمت کالایی پس از ثبت سفارش کاهش یابد، سفارش به روز رسانی و قیمت جدید اعمال می ‏شود.

نمایندگی تمدن نوین

1- آیا تمدن نوین در قم یا سایر شهرها، شعبه دیگر یا نمایندگی دارد؟

پاسخ: تمدن نوین  در هیچ نقطه‏ ای از کشور شعبه یا نمایندگی ندارد و کلیه سرویس ‏ها، تراکنش‏ های مالی و خدمات قابل ارائه از طریق دفتر مرکزی قم که آدرس آن در وب سایت مندرج است پردازش می‏ شود. لطفا در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی تمدن نوین اطلاع دهید.

2- شرایط تمدن نوین برای اعطای نمایندگی چیست؟

پاسخ:  برای کسب اطلاعات در این زمینه باید با واحد سایت تمدن نوین به شماره 02537831616 تماس حاصل فرمایید.